Do opisania postaci służą cechy i współczynniki.
Podstawowe to Zdrowie, Mana i Kondycja.
Zdrowie - to ilość ciosów jakie trzeba zadać postaci aby jej odebrać życie. Jego wielkość rośnie wraz z każdym kolejnym poziomem. Mana - to po prostu energia magiczna postaci, konieczna do rzucania zaklęć. Kondycja - to współczynnik zmęczenia postaci. Współczynniki bądź cechy dokładniej opisujące postać to:
Siła - cecha mająca duży wpływ na początkową wartość współczynnika zdrowie i kondycja, ponadto określa ciężar jaki może przenosić dana postać. Umiejętności od niej zależne to: Akrobatyka, Broń Obuchowa, Długie Ostrze i Płatnerstwo. Inteligencja- współczynnik ustalający maksymalny poziom many. Wraz z jej wzrostem rośnie również energia magiczna. Umiejętności od niej zależne to: Alchemia, Przywołanie, Zabezpieczenia i Zaklinanie. Siła woli - określa ilość punktów kondycji i odporność na ataki magiczne. Umiejętności od niej zależne to: Mistycyzm, Przemiana, Przywrócenie, Zniszczenie. Zwinność - wpływa na zdolność robienia uników w walce i skuteczność ataków. Umiejętności od niej zależne to: Celność, Lekki pancerz, Skradanie się, Tarcza. Szybkość - odpowiada za szybkość poruszania się postaci. Umiejętności od niej zależne to: Atletyka, Bez zbroi, Krótkie Ostrze, Walka wręcz. Wytrzymałość - wpływa na poziom zdrowia i tempo wzrastania tego współczynnika z poziomu na poziom. Umiejętności od niej zależne to: Ciężki pancerz, średni pancerz. Osobowość - to cecha opisująca relacje z innymi NPC-ami, im wyższy poziom osobowości tym lepsze relacje z innymi. Umiejętności od niej zależne to: Handel, Iluzja, Retoryka. Szczęście - wpływa na każde działanie postaci: skuteczność ataku, czaru, stosunek NPC-ów do postaci itp. Brak umiejętności powiązanych z tym atrybutem.
|